چهار شبکه اصلی تلویزیون پس از ایام سوگواری ویژه فاطمیه،پخش مجموعه‌های طنز خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران؛طبق تصمیم‌گیری‌های جدید در تلویزیون، قرار شده تا بعد از ایام فاطمیه، شبکه‌های یک، دو، سه و تهران هم‌زمان پخش سریال‌های طنز خود را آغاز کنند.

بنا براین گزارش؛در این میان شبکه یک سیما به واسطه پخش سریال حیرانی، کمی دیر‌تر از سایر شبکه‌ها پخش سریال طنز خود را آغاز می‌کند که هنوز این سریال به طور قطعی مشخص نشده است.

 

**شبکه دو: سهمی برای دوست

 

شبکه دو سیما مجموعه « سهمی برای دوست» را برای پخش در نظر گرفته است.

سریال «سهمی برای دوست» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که به کارگردانی سیدمسعود اطیابی برای شبکه دو ساخته می‌شود. فیلمنامه این سریال با مضمون طنز به قلم طلا معتضدی به نگارش درآمده و داستان آن در ارتباط با اسماعیل و بهرام (دو برادر) است که در بدترین شرایط مالی به سر می‌برند، آنها برای فرار از این وضعیت به کارهایی متوسل می‌شوند که دردسرهای عجیب و غریبی برای خودشان و دیگران ایجاد می‌کند. در این سریال بازیگرانی چون اشکان خطیبی، علی سرابی، مهتاج نجومی، رضا فیض‌نوروزی، مهشاد مخبری، جمشید شاه‌محمدی، فرزین محدث، مسعود میرطاهری، نوید محمدزاده و عباس امیری به ایفای نقش می‌پردازند.

 

**شبکه سه: مسیر انحرافی

 

این سریال قرار بود در نوروز از شبکه سه پخش شود اما در لحظات پایانی مجموعه دست بالای دست جایگزین آن شد.

این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده و پوریا پورسرخ، شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، سپند امیرسلیمانی، اکرم محمدی، نادر سلیمانی، عزت‌ا... مهرآوران، محمد شیری، ساعد هدایتی، علی کاظمی، پرستو گلستانی، مرجان سپهری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا کریمی، مریم مقبلی، محبوب اوین، آزاده قوام و کمند امیرسلیمانی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال درباره سقوط یک هواپیما در جزیره‌ای دور افتاده است.

 

**شبکه تهران: دختری به نام آهو


داستان سریال «دختری به نام آهو» درباره مردی به نام آقا مرتضی حشمت است که چهار پسرش ازدواج کرده اند و تمام آنها صاحب پسر شده اند.

آقا مرتضی که خیلی دوست دارد نوه دختری داشته باشد به تکاپو می‌افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را که بتازگی از سربازی آمده، آماده کند. اما آماده کردن چنین مقدماتی آنقدرها هم که او فکر می‌کند کار ساده‌ای نیست.

علاقه او به داشتن نوه دختری باعث بروز ماجراهای بسیاری در خانواده چهار پسرش می‌شود.

با وجود اتفاقاتی که می‌افتد آقا مرتضی همچنان در تلاش است که پسر آخرش را با هر تمهیدی پای سفره عقد بنشاند. چیزی که دیگران به آن واکنش نشان می‌دهند.

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی، مهدی امینی‌خواه، پندار اکبری، شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی و آزیتا ترکاشوند بازیگرانی هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر خواهند شد.

سریال دختری به نام آهو به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری و محمدحسین قره تپه در 13 قسمت 40 دقیقه ‌ی آماده شده است. فیلمنامه این سریال را هادی کریمی نوشته است./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار