دبير كنفرانس مديريت بحران گفت: در اين همايش از نمايندگان چهار كشور ژاپن، اتريش، نيوزيلند و سوريه براي ارائه تجارب خود در زمينه مديريت بحران دعوت شده است.


به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ سازمان مديريت بحران كشور در راستاي اجراي قانون و به عنوان تنها مرجع رسمي و تخصصي امر مديريت بحران در ابعاد ملي در نظر دارد دومين كنفرانس ملي مديريت بحران را در روزهاي 30 و 31 خرداد سال 91 و با عنوان "نقش فناوري هاي نوين در كاهش آسيب پذيري ناشي از حوادث غير مترقبه" برگزار نمايد.

لطيفي دبير كنفرانس مديريت بحران گفت: در اين همايش از نمايندگان چهار كشور ژاپن، اتريش، نيوزيلند و سوريه براي ارائه تجارب خود در زمينه مديريت بحران دعوت شده است.

وي خاطر نشان كرد: سفير كشور ژاپن در اختتاميه حضور خواهد داشت اما ديگر كشورها به دليل برنامه هاي سياسي كشور ايران و مذاكرات با گروه 1+5 در اين كنفرانس شركت نخواهند كرد.

وي اظهارداشت: هدف از برگزاري اين همايش هم انديشي و تبادل تجارب و برنامه ريزي در خصوص تاثير و استفاده از فناوري هاي نوين در بحث كاهش آسيب پذيري ناشي از حوادث غير مترقبه بوده و با حضور نهادهايي همچون وزارت نفت، وزارت نيرو، شهرداري ها، وزارت ارتباطات و معاونين وزارتخانه هاي مرتبط با حوادث غيرمترقبه انجام خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار