اولين دوره مسابقه عكاسي با موضوع "شهر از نگاه من " با مشخص شدن نفرات برتر و تقدير از آنان به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، يوسف بهي نوش آبادي، دبير اجرايي مسابقه و نمايشگاه "شهر از نگاه من " به اهداف برگزاري آن اشاره كرد و گفت: هدف ما از برگزاری این مسابقه ارزیابی ديدگاه دانشجويان نسبت به موضوعات شهري بوده است و دانشجويان مي توانستند نظرات و ديدگاه هاي خود هم چون معضلات، معايب و ارزيابي شان از شهر را  از نگاه دوربين بيان كنند.

دبير اجرايي مسابقه و نمايشگاه "شهر از نگاه من " ادامه داد : پس از اعلام فراخوان، نزديك به 200 عكس از سوي دانشجويان به دست ما رسيد و اين عكس ها به مدت يك هفته در دانشكده عمران، معماري ، نقشه کشی و شهر سازي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين براي دانشجويان به نمايش درآمد.

وي با اشاره به نحوه امتياز دهي و انتخاب نفرات برتر اين مسابقه ياد آور شد: پس از جمع بندي امتيازات، 10 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند كه 6 نفر آن ها از سوي استادان، اعضاي انجمن علمي شهرسازي و راي افتخاري دكتر موسي خاني رييس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين انتخاب و معرفي شده و 4 نفر ديگر نيز با راي دانشجويان و بازديد كنندگان از نمايشگاه  برگزيده شدند.

وي در پايان از حمايت هاي دكتر موسي خاني، رييس دانشگاه ، دكتر سلطان زاده و دكتر سهيلي، رييس و معاون آموزشي دانشكده عمران ، معماري، نقشه کشی و شهرسازي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تقدير و تشكر كرد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار