به گزارش
خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، شكرخواه با بیان این مطلب، تصريح کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ 25 خرداد ماه به وب سایت همایش (SMday.ir) مراجعه کنند.
وي درباره محورهای اصلی همایش «روز رسانه های اجتماعی» اظهار داشت: رسانه های اجتماعی و هویت اسلامی - ایرانی، رسانه های اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی و رسانه های جمعی، تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران، شیوه های بکارگیری استراتژیک رسانه های اجتماعی در شرکت ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات (روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات)، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، خواهد پرداخت.
گفتنی است: نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی با تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه ۱۰ تیرماه امسال برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می شود./عط