يك منبع آگاه نزديك به مخالفان سوري فاش كرد پس از اينكه صحنه‌گردانان بحران در سوريه نتوانستند رابطه دولت و ملت را به هم بريزند، تصميم گرفتند با تشكيل نشستي در دوحه، اين كشور را ناامن كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخيل؛ اين منبع آگاه كه نخواست نامش فاش شود، گفت: در نشست دوحه كه در اواخر ارديبهشت ماه برگزار شد، طرف هاي آمريكايي، تركيه اي، قطري، عربستاني و تعدادي از ماموران اطلاعاتي اسرائيل همراه با مخالفان بشار اسد، مذاكراتي را انجام دادند و در آن نشست مقرر شد كه عمليات هاي تروريستي در سوريه افزايش يابد و توسط رسانه هاي مخالف به عهده دولت سوريه گذاشته شود.

وي افزود: در نشست دوحة همچنين "بندر بن سلطان" و جمعي از فرماندهان اطلاعاتي عربستان و قطر حضور داشتند و با اعطاي 5 ميليون دلار به تروريست ها براي خرابكاري در سوريه بويژه در ريف حمص و قتل عام در منطقه "الحولة" موافقت كردند.

وي در گفته هاي خود، تصريح كرد كه هدف تروريست ها از قتل عام "الحولة" برانگيختن افكار عمومي عليه مقامات سوريه و ايجاد حس ناامني در بين شهروندان سوريه و هرج و مرج در اين كشور بود كه با مقاومت دولت و ملت سوريه اين توطئه هم نقش بر آب شد.

وي در پايان سخنانش، گفت: قتل عام وحشيانه در منطقه "الحولة" نشانگر ناتواني توطئه گران در برابر خط مقاومت سوريه و سطح بالاي آگاهي مردم اين كشور است و رسانه ها با دروغ پراكني بر ضد حكومت سوريه، خود را بيشتر از قبل كوچك مي كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار