دکور نمايش "دوران تيرگي" محصول کشور ايتاليا با وجود آماده شدن صحنه و مسائل فني از سوي تئاتر شهر دير رسيد.

به گزارش

خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران

، جشنواره تئاتر فجر سي ام با حاشيه هاي فراواني روبروست که بسيار خواندني است.

نمايش "دوران تيرگي" محصول کشور ايتاليا شب گذشته اولين اجراي خود را در تالار اصلي تئاتر شهر به صحنه برد.

اين اثر با استقبال خوبي از سوي مخاطبان روبرو شد اما دکور و برخي از آکسسوارهاي نمايشي در ترافيک بين تالار مولوي و تئاتر شهر ماند و ديرتر رسيد در صورتي که مسئولان تئاتر شهر صحنه را از لحاظ فني آماده کرده بودند.

استقبال کننده هاي نمايش هاي تئاتر شهر ديشب با بليط و بدون بليط از هر دري که مي‌توانستند وارد شدند و مسئولان سالن اصلي اين مجموعه با وجود اين که درها را قفل کرده بودند صداي مردمي که قصد ورود داشتند همچنان شنيده مي شد اين صداها همراه با داد و فرياد و ضربات شديدي بود که به در وارد مي شد آيا واقعاً اين همه تئاتر دوست داريم؟

نمايش "بيست هزار فرسنگ زير دريا" نمايش ديگري از کشور ايتاليا بود که ديشب اولين اجراي خود را در تالار قشقايي به صحنه برد، اين نمايش به علت به وجود آمدن مشکلاتي در نور صحنه مدتي متوقف شد و سپس ادامه يافت. ورود تماشاگران براي ديدن اين نمايش در سالن قشقايي بسيار دردسرآفرين شد تا حدي که بسياري از آن هايي که بليط هاي معمولي و يا حتي vip داشتند پشت در ماندند.

نمي دانيم دقيقاً دليلش چيست اما بيش از نيمي از بليط هايي که براي نمايش ها صادر شده vip است و بسياري از هنرمندان مردم و اهالي رسانه ها با وجود داشتن بليط جايي براي نشستن حتي روي زمين ندارند.

کاتالوگ سي امين جشنواره تئاتر فجر بالاخره در روز گذشته منتشر شد شنيديم که پيام وزير براي انتشار اين کاتالوگ نرسيده بود که خوشبختانه رسيد تا پس از ششمين روز گروه ها به مردم و هنرمندان معرفي شوند.

نمايشي که در روز اول جشنواره و در سالن اصلي اجرا شد اثري از کشور آ‌لمان به نام "هتل پاراديزو" بود اين نمايش دکور تقريبا پر حجمي داشت متاسفانه اين جعبه هاي اين دکورها هنوز در گوشه اي در سالن انتظار تئاتر شهر مانده و کسي براي بردن آن ها نيامده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.