فروش سینماهای سراسر کشور به بیش از ۳۴ میلیارد رسید و تگزاس۳ همچنان صدر نشین فروش بلیط سینماها است.

سینمای ایران در هفته گذشته مجددا شاهد صدر نشینی کمدی ها به همراه یک ژانر درام تاریخی شد؛ از این رو سینما‌های سراسر کشور در مجموع میزبان ۶۱۶ هزار مخاطب در ۱۹ هزار سانس بود که توانست ۳۴ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان فروش داشته باشد.

 در  هفته‌ای که گذشت شاهد اکران بسیاری از فیلم‌های جدید در سینماهای سراسر کشور بودیم.پول و پارتی، مصائب شیرین۲، سافت ۶‌صبح کارهای جدید و تازه اکران شده سینما هستند.

تگزاس ۳ به کارگردانی مسعود اطیابی این هفته با فروش ۲۶۰ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۵۴ میلیون تومان در رتبه یک فروش گیشه قرار گرفت.

خجالت نکش ۲ به کارگردانی رضا مقصودی توانست ۱۳۹ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی پول و پارتی کاری از ساعد سهیلی که از ۴ شنبه سوم مرداد ماه اکران خود را آغاز کرد این هفته توانست ۵۱ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بفروشد و رتبه سوم فروش گیشه سینما را از آن خود کند.

فیلم سینمایی یادگار جنوب این هفته توانست بیش از ۴۸ هزار بلیط بفروشد و فروش دو میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومانی را تجربه کند و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

مست عشق کاری از حسن فتحی این هفته ۳۸ هزار بلیط فروخت و توانست فروش دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومانی را تجرب و رتبه پنجم جدول گیشه سینما را از آن خود کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.