سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۴۷ طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۴۷ پروژه ورزشی در هفته دولت در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  ۳۰ مرداد ماه در جلسه شورای ورزش استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به افزوده‌ شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اظهارکرد: ۴۷ پروژه در هفته دولت در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سجاد بیرامی با اشاره به انتخاب شهید سعید شبان از استان به عنوان شهید شاخص ورزش کشور از میزبانی استان از مسابقات بین‌المللی متعدد خبر داد و افزود: در ماه‌های پیش رو استان، میزبانی مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه سواری ایران_آذربایجان، مسابقات بین‌المللی ستلایت اسلحه سابر (شمشیربازی) و مسابقات پرتاب چکش خواهد بود.

وی اظهار کرد: سی و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران_آذربایجان از ۱۵ تا ۱۹ شهریورماه در مسیر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در قالب ۵ مرحله برگزار می‌شود. 

بیرامی با اشاره به میزبانی مسابقات بین‌المللی ستلایت اسلحه سابر آقایان افزود: این دوره از مسابقات ۱۷_۱۸ شهریورماه در سالن شش هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به میزبانی استان در ۳۰ مسابقه قهرمانی ورزشی و ۱۶ مورد اردوی تیم ملی طی ۵ ماهه امسال افزود: ۲۰۰ نفر از ورزشکاران استان طی ۵ ماهه امسال موفق به کسب ۳۵۰ مدال کشوری، ۵۰ مدال جهانی و بین‌المللی شدند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هدف ما توسعه زیرساخت‌های ورزش استان است، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.