مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: نسل جدیدی از قهرمانان در این استان در حال استعدادیابی و پرورش است و در آینده مدال‌آوران زیادی را خواهید دید.

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در ویژه برنامه روز خبرنگار با اشاره به رشد و توسعه ورزش در نقاط مختلف استان اظهار کرد: ورزش استان با رشد و توسعه قابل توجه همراه است و کار‌ها و اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است به طوری که شاهد اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در سراسر استان هستیم.

سجاد بیرامی افزود: هم اکنون بیش از ۹۰۰ هیات ورزشی و هزاران باشگاه به همراه مربیان و ورزشکاران در حوزه ورزش فعالیت دارند که با تلاش‌های رسانه‌ها این مهم منعکس می‌شود.

بیرامی وجود زیرساخت‌های مناسب و رشد و توسعه اماکن ورزشی استان را نسبت به قبل قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال گذشته در ورزش استان با شتاب بیشتری صورت گرفت و بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده یا در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش قهرمانی، آذربایجان‌غربی یکی از سال‌های طلایی خود را در سال ۱۴۰۲ گذراند و ۲۲۰ مدال در سطح جهانی و آسیایی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: این تعداد رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت و در آن سال نیز حدود ۱۸۰ مدال توسط ورزشکاران استانی در عرصه های مختلف کسب شد.

بیرامی اصحاب رسانه را پلی برای ارتباط موثر جامعه با نهاد‌ها و کمکی به رشد و توسعه مناسب بیان و اظهار کرد: خوشحالیم خروجی برنامه‌های ورزشی برای شهروندان است و در این خصوص از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش دریغ نمی‌کنیم و از اصحاب رسانه نیز در این خصوص برای کمک به بیان مطالبات به حق قدردانی می‌کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: نسل جدیدی از قهرمانان در استان در حال استعدادیابی و پرورش است و در آینده مدال‌آوران زیادی را خواهید دید.

در این برنامه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و عکاسان حوزه ورزش و گزارشگران و خبرنگاران صداوسیما تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.