همزمان با هفته دولت ۱۵۰ طرح عمرانی و تولیدی و خدماتی در شهرستان خوی به بهره برداری می‌رسد.

 فرماندار خوی در جلسه هماهنگی طرح‌های هفته دولت از افتتاح ۱۵۰ طرح عمرانی و تولیدی و خدماتی  در این شهرستان خبر داد و  گفت: از این تعداد ۱۴۸ طرح عمرانی و ۸ طرح تولیدی و خدماتی هستند که همزمان در مناطق شهری و روستایی خوی به بهربرداری می‌رسند.

کریم علی نژاد توسعه راه‌های روستایی، آبرسانی، گاز رسانی، توسعه فضا‌های آموزشی و ورزشی، و طرح‌های عمران روستایی را از جمله طرح‌های عمرانی آماده بهره برداری در شهرستان خوی اعلام و تصریح کرد: برای اجرای طرح ها‌ی عمرانی بیش از یک هزار ۷۳۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار خوی عمده طرح‌های قابل افتتاح تولیدی و خدماتی در هفته دولت در خوی را در زمینه صنایع غذایی و صنایع سلولزی و فلزی اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌های تولیدی و خدماتی بیش از ۴۶۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

علی نژاد افزود: هم زمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۸ طرح عمرانی و یک طرح تولیدی با مجموع اعتبارات بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال  آغاز می‌شود .

فرماندار خوی گفت: بابهره برداری از طرح‌های عمرانی در مناطق روستایی بیش از ۳ هزار خانوار روستایی از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.