فرماندار ارومیه میزان اعتبارات ابلاغی سال جاری شهرستان ارومیه را ۸۳۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد

فرماندار ارومیه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان میزان اعتبارات ابلاغی سال جاری شهرستان ارومیه را ۸ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد دارد.

غلامحسین عماریافزود: اعتبارات شهرستان در قالب اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه از محل اعتبارات سرمایه‌ای استان، نفت، گاز توازن و ۲۷ صدم ارزش افزوده، مطرح و تصویب شده است. 

وی خاطر نشان کرد: بیشترین سهم اعتباری شهرستان ارومیه به فصل های آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، حمل و نقل و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص یافته است. 

فرماندار ارومیه گفت: از مجموع طرح‌های شهرستان ۴۰ طرح با مبلغ بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که از جمله ان‌ها می‌توان به طرح‌های انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به دریاچه ارومیه، بهسازی کانال‌های عمومی و انهار سنتی، تامین آب آشامیدنی مجتمع‌های روستایی، ایجاد فضا‌های آموزشی، ایجاد فضای ورزشی، اجرای پروژه‌های بهداشتی و اجرای پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد. 

عماری با بیان اینکه تعداد روستا‌های شهرستان ارومیه ۶۸۵ و تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان ارومیه ۵۵۰ روستا است، اظهار کرد: طرح هادی در ۲۷۰ روستا به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سال های ١٤٠٢ و ۱۴۰۳ اجرای آسفالت تعداد ۱۱۵ روستا نزدیک به ۶۰۰ هزار متر مربع در دست اقدام می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.