مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: عزادران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطق مختلف استان بیش از ۲۵۰۰ واحد خون اهدا کردند.

مدیر کل انتقال خون استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دو هزار و ۵۶۵ نفر از عاشقان حسینی با یاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش پس از حضور در مراکز انتقال خون استان آذربایجان غربی در دو روز گذشته موفق به اهدای خون شدند. 

مجتبی قهرمان رضائیه ادامه داد: در روزهای تاسوعا یک هزار و  ۵۱۸ و عاشورا یک هزار و ۴۷ نفر به مراکز اهدای خون سراسر استان به یاد سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش باحضور در مراکز خونگیری فعال در سطح استان و با شرکت در پویش نذر خون  که با شعار فرهنگ حسینی، نذر عاشقان برگزار می شود اقدام به اهدای خون کردند و به یاری بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی شتافتند.

وی افزود: در دو روز گذشته پایگاه‌های ارومیه، نقده، میاندوآب، خوی در ۲ شیفت صبح و عصر و پایگاه ماکو و بوکان در شیفت صبح فعال بودند.

گفتنی است اکیپ تیم سیار در روز تاسوعای حسینی در شهر سلماس و در روز عاشورا در شهر تازه شهر برای دریافت نذر خون از عاشقان حسینی مستقر بود. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.