تیم ملی بوکس جوانان کشور در ماکو اردو زد.

اردوی ۲۰  نفره تیم ملی بوکس جوانان کشور با حضور جوانان منتخب این رشته در ماکو در حال برگزاری است و تا ۱۹ شهریور ادامه دارد.

تیم ملی بوکس جوانان کشور به آذربایجان غربی آمده و از پنجم شهریور در شهرستان ماکو اردو زده و در حال تمرین برای شرکت در مسابقات جهانی هستند.

۲۰ نفر از جوانان منتخب بوکسور کشور زیر نظر مربیان فدراسیون بوکس، تمرینات لاز م را برای آمادگی مسابقات جهانی انجام می‌دهند.

سرمربی بوکس کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور در ارومیه، ما ۲۰ نفر از منتخبان تایید شده از سوی کمیته فنی را به ماکو آوردیم.

رضا مهدی پور ادامه داد: شهرستان ماکو به دلیل شرایط آب و هوایی و امکانات خوب جهت میزبانی این اردو انتخاب شده که از میان منتخبان نیز هشت نفر برتر انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: این هشت نفر هم برای حضور در مسابقات جهانی که در کشور مونته نگرو برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو نیز در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری این اردو، رشد و توسعه ورزش بوکس شهرستان است و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بوکس شهرستان در استان و کشور مطرح بود بنا بر این شد تا میزبان اردوی تیم ملی در اینجا باشیم تا رشته بوکس توسعه یابد.

حسن محمدزاده ادامه داد: ورزشکاران بوکسور در این اردو با هدایت پنج نفر از مربیان فدراسیون بوکس کشور در حال فراگیری آخرین تمرینات خود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.