حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند گفت: تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات، نقشه جدید دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که باید هوشیار باشیم.

آیت الله عبادی در خطبه‌های این هفته بیرجند گفت: دشمن اکنون در پی ایجاد نفوذ در بین مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است که باید هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه در حساس‌ترین شرایط تاریخ هستیم افزود: رای مردم ایران اسلامی تاثیر بسزایی در منطقه و بین الملل دارد.

خطیب جمعه بیرجند گفت: دشمن می‌گوید در انتخابات باید هم رای نتانیاهو و بایدن بود که سرنوشت ایران مطابق میل آن‌ها پیش رود، اما حضور به موقع مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت الله عبادی افزود: دشمنان در ایران و منطقه از زمان گذشته تاکنون با حمایت از رضا خان، صدام، نتانیاهو و .. هر جا فاسدی بود بر جوامع مسلط کردند و با این حمایت ها، ظلم‌های زیادی بر جامعه ایران و جوامع بشری انجام شد.

وی گفت: وظیفه مردم در تمام دنیا به ویژه مسلمانان این است که نظام جهانی را تغییر دهند و زمینه ساز ظهور مهدی (عج) باشند.

امام جمعه بیرجند افزود: مردم ایران اسلامی و ۷۰ کشور دنیا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سنگ تمام گذاشتند و در مقابل دشمن با حضور شان ایستادند.

آیت الله عبادی با تبریک ایام شعبانیه از جمله میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و میلاد امام زمان (عج) گفت: امروز به برکت فریاد حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم جهان بیدار شده اند.

برچسب ها: انتخابات ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.