اتوبوس بدون ترمز با اقدام پلیس متوقف شد

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس راه اتوبوسی که در گردنه ثمن شاهی به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا رضایی گفت: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت است که بلافاصله مأموران پلیس راه جهت ایمن سازی مسیر اعزام شدند.

وی بیان کرد: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودرو‌ها در این محور پر تردد بود که ماموران سریعا لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: ماموران گشت پلیس راه به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودرو‌های عبوری خصوصاً در ورودی مهرشهر از ورود خودرو‌ها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند. 

رضایی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچ گونه حادثه‌ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش مأموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس و راننده‌های خودرو‌های عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه مأموران پلیس راه به جهت ایمن سازی جاده و هشدار به سایر خودرو‌ها تشکر و قدردانی کردند. 

 رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی محور‌ها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخداد‌های حادثه سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها را حتما مدنظر قرار دهند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام کی خبرپایس دادن
کی پلیس اومد
آخرین اخبار