تعداد نامزد‌های تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس به ۱۱۴ نفر رسید

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی گفت: با انصراف یکی دیگر از نامزدها، نامزد‌های تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان به ۱۱۴ نفر رسید.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی گفت: آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان ۱۱۸ نفر بود که با انصراف ۴ نامزد این آمار به ۱۱۴ نفر رسید.

او افزود: هر ۴ نامزدی که انصراف دادند از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بودند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه احتمال دارد در روز‌های آینده هم انصراف یا انصراف‌هایی داشته باشیم، ادامه داد: ممکن است در دیگر حوزه‌های انتخابیه هم انصرافی‌هایی باشد که هنوز آمار آن به هیأت نظارت واصل نشده و احتمال تغییر آمار نهایی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده وجود دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی بیان کرد: نامزد‌های حاضر در عرصه انتخابات طبق قانون تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز رأی گیری حق انصراف از حضور در رقابت انتخاباتی را دارند.

او تصریح کرد: اگر تخلفات احتمالی از نامزد‌های تأیید صلاحیت شده به شورای نگهبان واصل شود شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد تجدید نظر می‌کند.

حجت الاسلام یعقوبی از همه نامزد‌های انتخاباتی و هوادارانشان خواست قانون را رعایت کرده و اصل اخلاق و انصاف و تقوای الهی را مد نظر قرار دهند تا انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و مشارکتی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار