استاندار خراسان جنوبی:

موفقیت های شیرین خراسان جنوبی انعکاس رسانه ای پیدا کند

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است که باید این موفقیت های شیرین انعکاس رسانه ای پیدا کند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در اختتامیه جشنواره مطبوعاتی شرق کشور گفت: آن چیزی که این روز‌ها فصل الخطاب تلقی می‌شود رسانه چه رسانه مکتوب و چه مجازی است.

 وی افزود: در آمریکا به واسطه حمل آزاد سلاح حتی در مدارس جنایت و آدمکشی رخ می‌دهد ولی امپراطوری رسانه‌ای در این زمینه‌ها سکوت کردند.

قناعت گفت: با وجود این جنایت‌ها آمریکا با سوءاستفاده از رسانه چهره دیگری از خود نشان می‌دهد و از رسانه بیش از بمب اتم و …استفاده می‌کنند چرا بر تأثیرگذاری آن واقف است.

وی افزود: یکی از نقاط قوت دشمن استفاده از رسانه است که ما در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور و خراسان جنوبی رخ داده است که در انعکاس آن ضعف داریم و باید این موفقیت‌ها در رسانه تبیین شود، بیان کرد: البته در دوران دولت سیزدهم مطبوعات از نظر کمی و کیفی رشد داشته است.

قناعت با بیان اینکه شاهد آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن بیرجند- قاین طی دوماه آینده خواهیم بود، بود، گفت: این اتفاقات خوب باید در عرصه رسانه نیز انعکاس داشته باشد.

وی ادامه داد: انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی یک ابر پروژه است که در مهر و آبان سال جاری وارد مرحله چهارم می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استان ما در حوزه رسانه پیشینه قوی دارد، گفت: تقاضا بر این است که شاهد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی خراسان جنوبی باشیم که چنین پتانسیلی به همین جوانان ما در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.