معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رسانه‌ها نباید از کورس نفس‌گیر اطلاع‌رسانی عقب بیفتند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها نباید از کورس نفس‌گیر اطلاع‌رسانی عقب بیفتند بلکه باید با به‌روز کردن فناوری کار و دانش خود در این میدان پر تحرک بمانند.

هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق گفت: پرفسور معتمدنژاد یکی از طرفیت‌های بی بدیل خراسان جنوبی و شرق کشور است که به بهانه این شخصیت بزرگ می‌توان اتفاقات خوبی را در حوزه رسانه رقم زد.

وی افزود: رسانه‌ها نباید از کورس نفس‌گیر اطلاع‌رسانی عقب بیفتند بلکه باید و با به‌روز کردن فناوری کار و دانش خود در این میدان بمانند.

هاشمی، با بیان اینکه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند با مباحث روز علم رسانه منطبق شود، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده به زودی اداره‌کل پیام‌رسان‌های اجتماعی در وزارت‌خانه و بخش مرتبط و مشخصی برای سواد رسانه در معاونت امور رسانه و تبلیغات، شکل می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت محتوا و تقویت پیام‌رسانی در زمینه صوت و تصویر فراگیر، برنامه‌های خوبی انجام گرفته است، تصریح کرد: تمامی فیلم‌های سینمایی اعم از داخلی و خارجی در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد پالایش و تأیید می‌شوند.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در جشنواره مطبوعاتی شرق کشور در مرحله اول ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که بعد از بررسی توسط دبیرخانه، ۴۱۷ اثر شامل ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی با اولویت‌های گفتمانی دولت سیزدهم برای داوری ارسال شد.

وی یادآور شد: همزمان با روز قلم مصادف با ۱۵ تیر ماه، میزبان جشنواره ملی سواد رسانه، جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.