آمادگی ۴۵ گروه اجرایی برای حفظ پایداری شبکه برق در روز انتخابات

۴۵ گروه اجرایی از شرکت توزیع نیروی برق استان، برای حفظ پایداری شبکه برق خراسان جنوبی در روز انتخابات در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده بکار، از اکنون تا روز بعد از انتخابات در آماده باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تامین برق پایدار استان، اقدام کنند.

دادگر با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان افزود: هم اکنون تمامی شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

وی گفت: با توجه به اهمیت صنعت برق به عنوان صنعت زیربنایی در تمام شئون جامعه به ویژه انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رأی گیری، برای هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تمامی همکاران صنعت برق استان دعوت کرد ضمن آمادگی لازم، روز جمعه یازدهم اسفندماه با حضور ارزشمند خود و خانواده هایشان در انتخابات، بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

برچسب ها: انتخابات ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.