ویزیت رایگان تخصصی بیش از ۲۰۰ بیمار در جمعیت هلال احمر تسوج

به همت خانواده معلم فقید مرحوم حاج محمود سلیمی موحد و بمناسبت هفته معلم بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران در طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص وفوق تخصص بهره‌مند شدند.

 رئیس جمعیت هلال احمر تسوج  به ارائه خدمات رایگان توسط این جمعیت با حضور اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز اشاره کرد و گفت: این تیم شامل ۱ فوق تخصص روماتولوژی، فوق تخصص ریه، متخصص مغز اعصاب وستون فقرات با مساعدت خانواده معلم فقیر مرحوم حاج محمود سلیمی موحد در حق والدین محترمشان و... بمناست هفته معلم برگزار شد.
 مونس علی در دسترس نبودن پزشکان متخصص در بخش تسوج را از اهداف این کاروان عنوان کرد و اظهار داشت: رسالت جمعیت هلال احمر کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه با مشارکت خیرین دانست و در همین راستابرای افزایش میزان سلامت و کم کردن هزینه‌های درمانی مردم این منطقه نیاز بیشتر به حضور همچین پزشکانی دارد.

او عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ نفراز مردم بخش وحتی مراجعه کنندگان از روستا‌های شهرستان ویزیت تخصصی رایگان شدند که بنابر تشخیص پزشکان به برخی از مراجعه کنندگان داروی رایگان اهدا شد و افرادی که نیاز به درمان یا بررسی بیشتر داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان‌های مرکز استان ارجاع داده شدند

او در پایان گفت :مراجعه کنندگان از هلال احمر تسوج و خانوده نیک اندیش مرحوم حاج محمود سلیمی موحد که با مساعدت خود حضور پزشکان متخصص در این شهر شدند تقدیر وتشکر کرده ودرخواست حضور بیشتر پزشکان تخصصی در این شهررا داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار