اردبیل/

خلخال پزشک متخصص ندارد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود پزشک متخصص در شهرستان خلخال مردم این شهر را رنج می دهد که ضروری است مسئولان در این راستا چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری‌بنه‌خلخال امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان کوثر افزود: این کمبودها ناشی از کم‌توجهی مسئولان به این بخش بوده است که برای ما قابل قبول نیست.

وی پایین بودن متوسط امکانات بهداشتی در شهرستان کوثر را غیر قابل قبول اعلام کرد و گفت: ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز بر این مسئله تاکید کردیم که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شده و نیاز اصلی مردم کوثر تامین شود.

منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی کمبود امکانات بیمارستانی در حوزه‌های مختلف را از دیگر مشکلات این شهرستان اعلام کرد و گفت: مردم در شهرستان کوثر حتی برای یک بیماری سطحی و بهره‌مندی از یک پزشک متخصص باید به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند که این علاوه بر تحمیل هزینه‌های مضاعف بر خانواد‌ها رنجی بزرگ برای آنان است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند پرورش پزشکان متخصص برای خدمت در شهرتان کوثر هستیم، افزود: در صورتی که مسئولان نسبت به تامین واحدهای درمانی در این شهرستان اقدام کنند نیروی متخصص نیز وارد این شهرستان شده و مشکلات بهداشتی و درمانی کوثر را مرتفع می‌کنند./س 

برچسب ها: اردبیل ، پزشک ، متخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.