کهگيلويه و بويراحمد/

جذب 33 پزشک متخصص جدید در کهگیلویه و بویراحمد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 33 پزشک متخصص جدید در این استان جذب شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، دکتر اورنگ ایلامی که در جمع خبرنگاران استان سخن می‌گفت، افزود: 33 پزشک متخصص جدید در استان جذب شدند که این پزشکان آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این پزشکان بومی هستند که بعد از اتمام دوره طرح، آنها در مراکز درمانی این استان مشغول خواهند شد خاطر نشان کرد: این پزشکان متخصص در شهرهای دهدشت، یاسوج، گچساران، باشت، چرام، بهمئی، دنا و چرام مستقر شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه، استقرار این پزشکان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بر اساس نیاز بوده است، اضافه کرد: در شهرستان‌های دنا، باشت، چرام و بهمئی پزشکان متخصص اطفال و داخلی کار خود را آغاز کرده‌اند.

ایلامی ادامه داد: پزشکان متخصص سایر رشته‌ها از جمله جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، جراح عمومی، پاتولوژی، ارتوپد، زنان و روانپزشکی در شهرستان گچساران و پزشکان متخصص اورولوژی، زنان، ارتوپد و جراح عمومی در دهدشت مستقر شدند.

وی از شروع به کار چندین پزشک متخصص در رشته‌های قلب و عروق، کودکان، ENT، پوست، چشم، بیهوشی و زنان در شهرستان بویراحمد خبر داد.

ایلامی خاطرنشان کرد: با جذب این تعداد پزشک متخصص بسیاری از مشکلات پیرامون کمبود پزشک متخصص برطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پزشک ، متخصص ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.