ساری/

حضور24 ساعته پزشک متخصص ارتوپدی برای معالجه مصدومان در نوشهر

فرماندار نوشهر گفت حضور24 ساعته پزشک متخصص ارتوپدی برای معالجه مصدومان در نوشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛در پی بارش شدید و بی سابقه برف در غرب مازندران، سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر دقایقی قبل برگزارشد.

در این جلسه فرماندار نوشهر طی سخنانی گفت: بحران باید به گونه ای مدیریت شود که موجب تشدید و تشویش اذهان عمومی نشود.

محمدعلی قمی اویلی افزود: تا روز گذشته تقریبا ۱۰۰ درصد برق شهرستان نوشهر قطع بود و ۶۰ درصد مردم نیز از آب آشامیدنی بهره مند نبودند و در تامین آب آشامیدنی دچار مشکل شده بودند و راه ارتباطی چندین روستا نیز قطع شده بود و همه اینها باعث شد فشار بحران بر مدیران افزایش یابد.

وی با تشکر از نجابت و نوع رفتار مردم شهرستان نوشهر در این مدت گفت: همراهی مردم در خدمت رسانی بسیار موثر بود و این همراهی و نجابت مردم نوشهر جای تقدیر و قدرشناسی دارد.

فرماندار نوشهربا اشاره به اینکه در حوزه گاز رسانی نیروهای شرکت گاز یک کار جهادی کردند تاکید کرد: با توجه به مدیریتی مطلوب و خوب از سوی پرسنل شرکت گاز استان مازندران ، خوشبختانه مشکلی در بخش گاز رسانی بوجود نیامد است.

قمی اویلی همچنین اظهار داشت: برخی نانوایی ها از مسئله قطعی برق سوءاستفاده کردند و در بحث پخت نان آرد بیشتری درخواست کردند اما در سوی دیگر اقدام به فروش آرد با نرخ آزاد به مردم کردند بنابراین دستگاههای نظارتی باید در این زمینه نظارت بسیار جدی تر و شدیدتری داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه دراین روزها یخبندان جاده ها و معابر دور از انتظار نیست و احتمال بروز حوادث دراین زمینه وجود دارد به همین منظور ضرورت دارد تا یک پزشک متخصص ارتوپد از ابتدای صبح در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر 24 ساعته حاضر باشد تا در مواقع ضروری خدمات رسانی به شهروندان به موقع انجام شود.

در ادامه سرپرست بخشداری مرکزی نوشهر نیز در این جلسه گفت: برای بازگشایی راههای روستایی در بخش مرکزی نوشهر از تمامی شوراها و دهیاران کمک گرفتیم.

انتهای پیام./ز
برچسب ها: پزشک ، متخصص ، ارتوپدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.