فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛

روابط عمومی در سپاه باید مبلغ گویش انقلابی سپاه باشد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی گفت: روابط عمومی‌های سپاه باید مروج و مبلغ گویش انقلابی سپاه باشند.

 سردار عباس قلی زاده در همایش مسئولان نواحی سپاه عاشورا و خبرنگاران افتخاری بسیج گفت: روابط عمومی‌ها در سپاه باید با تعامل با روابط عمومی دیگر سازمان‌ها افکار جامعه را به سمت گویش انقلابی سوق دهند.

وی مدیریت افکار عمومی را مهمترین مسئله عنوان و بیان کرد: امروز دشمن از طریق افکار عمومی تلاش دارد علیه ما استفاده کند که با مدیریت درست افکار عمومی و تبلیغات امید آفرین می‌توان با آن مقابله کرد.

سردار عباس قلی زاده اضافه کرد: اگر دنبال آفند در جنگ تبلیغاتی دشمن هستیم باید با همت شبانه روزی، استفاده از تجربیات و برگزاری جلسات هم اندیشی تلاش کنیم تا بتوانیم در این جنگ حرف اول را بزنیم.

وی یادآور شد: سپاه امروز افتخار جهان اسلام و موجب شکست دشمنان در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است و به برکت منویات امامین انقلاب افکار دنیا را متحول کرده است ولی از نظر رسانه‌ای ضعف داریم و باید آن را جبران کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی شاهد خیزشی در دنیا بودیم پس از طوفان الاقصی نیز خیزش دوم را طی چند ماه اخیر دیدیم و در یک ماه اخیر شاهد خیزش‌های عظیمی از دانشگاهیان که پس از عملیات وعده صادق که نامگذاری آن نیز نشانگر عمل گرایی ما است هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار کرد: بسیج امروز باید مطالبه گر بوده و از انقلاب و ولایت جانانه دفاع کند.

حجت الاسلام سرایی افزود: بسیج همیشه جلودار است و هر جا احساس نیاز می‌کند وارد می‌شود چنانچه یک جوان نترس بسیجی با دفاع از انقلاب و اسلام فضا را در دانشگاه تغییر می‌دهد.

وی تصریح کرد: آنها که ادعا دارند باید در مقابل دشمنان انقلاب بایستند و واهمه نکنند چرا که اگر دیروز جهاد مبارزه در خاکریز‌های دوران دفاع مقدس بود امروز معنی جهاد یعنی تلاش در همه عرصه‌های تاثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.