مسئول بهداشت محیط کرمانشاه:

نظارت بر شیرینی و آجیل فروشی‌های کرمانشاه تشدید می‌شود

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه از افزایش نظارت بر شیرینی و آجیل فروشی‌های کرمانشاه خبر داد.

بهمن خدادادیان با اشاره به نظارت و بازرسی ۱۰۰ بازرس بهداشتی از امکان کرمانشاه در ایام پایانی سال، گفت: نظارت و بازرسی بر شیرینی و آجیل فروشی‌های کرمانشاه تشدید می‌شود.

در شهر کرمانشاه بیش از ۱۵ هزار مکان شامل مهد‌های کودک، مدارس، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، سالن‌های ورزشی و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی دارد که توسط کارشناسان بهداشت محیط مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

به گفته آقای خدادادیان بهداشت محیط شهر کرمانشاه را به سه قسمت شمال، جنوب و مرکز تقسیم بندی کرده که در ایام پایانی سال ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط در قالب ۶ تیم در نوبت صبح و سه تیم در نوبت عصر به صورت روزانه فعالیت مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی را بررسی می‌کنند.

 تیم‌های بهداشت محیط فعالیت شیرینی و آجیل فروشی را از لحاظ کنترل کیفی ماده اولیه به جهت کپک زده نبودن، عدم استفاده از نمک صنعتی که در دباغی مورد استفاده قرار می‌گیرد و رنگ شیمیایی در شیرینی فروشی‌ها مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تخلف با آن‌ها بر اساس قانون برخورد می‌کنند.

همچنین در روز‌های پایانی سال تیم مشترک بهداشت محیط کرمانشاه با همکاری اداره غله، صمت، استاندارد و غذا و دارو اقدام به بازرسی از نانوایی‌ها می‌کنند و یک تیم مشترک شامل اتاق اصناف، صمت، تعزیرات حکومتی و بهداشت محیط از مراکز عرضه مواد غذایی بازرسی می‌کنند.

 برای حفظ سلامتی مردم و مسافران تیم‌های بهداشت محیط کرمانشاه مراکز رفاهی و خدماتی بین راهی شامل رستوران‌ها و عرضه مواد غذایی را مورد بازدید و نظارت قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.