میهمانان برای حضور در کرمانشاه دعوت نیستند

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع کرونا از میهمانان برای حضور در کرمانشاه دعوت نمی‌کنیم، اما برای استقبال از نوروز آماده می‌شویم.

فضل الله رنجبر گفت : با وجود شرایط کرونا اگر مسافری وارد این شهرستان شود تمهیدات لازم را برای میزبانی از آنان فراهم خواهیم کرد.

به گفته فرماندار شهرستان کرمانشاه اکنون زیباسازی شهر در ابعاد مختلف، تامین امنیت عمومی مسافران، رسیدگی به وضعیت پارک ها، لکه گیری آسفالت معابر عمومی و فراهم سازی اماکن گردشگری و تاریخی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد.

پیش بینی شرایط اضطراری برای حضور گسترده میهمانان نورزی انجام شده است، مصوب شده است که ادارات دولتی شیفت خدمت رسانی خود را در نوروز فعال کنند و دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز فعال خواهند بود.

 ۲ نمایشگاه سوغات سرا و صنایع دستی در منطقه طاقبستان برپا خواهد شد و اکیپ‌های هایی متشکل از دستگاه‌های خدمات رسان در ورودی و خروجی‌های شهر مستقر می‌شوند.

دستورالعمل های بهداشتی در اماکن گردشگری شهرستان رعایت شوند ۶ گروه نظارتی متشکل از دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز بر فعالیت اماکن گردشگری سطح استان نظارت خواهند داشت.

به گفته رنجبر: شهرداری باید در رابطه با روشنایی پارک‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و ادارات برق شهرستان گشت‌های شبانه برای رفع نقض روشنایی معابر فعال خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.