برگزاری طرح کتابخانه گردی

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت : طرح کتابخانه گردی به مناسبت بزرگداشت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روز ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.

معصومه حسنی خونسار گفت: برای تسهیل دسترسی به اطلاعات در تلاشیم تا با معرفی و نمایان سازی کارکرد‌های کتابخانه‎های عمومی استان به عنوان پایگاه فعال فرهنگی و اجتماعی، طرح کتابخانه گردی را در روز ۱۷ اسفند ماه برای مسئولین استان کرمانشاه، گروه‌های مرجع و عموم مردم، برگزار کنیم.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه ویژه برنامه بزرگداشت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و برگزاری اختتامیه ملی ویژه برنامه‌های آوای کتابخانه و پویش بهار موعود و تقدیر از برگزیدگان مسابقات و نفرات برتر در حوزه راهبردی و عملکردی ستاد؛ برگزاری پویش مهمان کتابخانه من؛ برگزاری پویش‌ها و مسابقات ترویجی، هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری جهت برگزاری تور بازدید از کتابخانه‌ها با قابلیت گردشگری؛ برگزاری نشست مطالبه گری فرهنگی با اهالی فرهنگ و مسولین مربوطه برگزار می‌گردد.

طرح کتابخانه گردی در ۲۳ کتابخانه عمومی در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

اهدای کارت عضویت رایگان به بازدیدکنندگان از کتابخانه و حذف جرائم دیرکرد از مورخ ۱۱ تا ۲۸ اسفند ماه با شرط بازگرداندن اصل کتاب؛ همانند سال گذشته از برنامه‌های دیگر این طرح است.

خونسار می گوید: امسال مسابقه پویش "کتابخانه من" با اهداف معرفی کتابخانه، خدمات آن و اعضای فعال و منتخب، از دیگر ویژگی‌های طرح کتابخانه گردی و مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌ها است که جزئیات مسابقه در پورتال و سایت مسابقات نهاد www.samakpl.ir اطلاع رسانی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار