تسریع حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان به پایانه مرزی میلک افغانستان

روند حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان به پایانه مرزی میلک افغانستان سرعت گرفت.

تسریع حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان به پایانه مرزی میلک افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عراقی‌زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بررسی روند آسان تسریع حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان به پایانه مرزی میلک با حضور تیم منسجمی از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان و سیستان و بلوچستان، اتاقهای بازرگانی جیرفت، کرمان و سیستان وبلوچستان و جمعی از تجار جنوب کرمان در مرز ایران و افغانستان خبرداد.

 عراقی زاده افزود: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان یکی از قطبهای تولیدات محصولات کشاورزی کشور است زمینه سازی برای روان سازی حمل به موقع محصولات کشاورزی این منطقه امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه در یک فاصله زمانی حجم زیادی از محصولات کشاورزی تولیدی جنوب استان کرمان وارد بازار می شود افزود: سامان دهی و حمل ونقل این محصولات کاری بزرگ و در عین حال با برنامه ریزی درست را می طلبد تا خسارتی به محصولات تولیدی وارد نشود.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان افزود: با رایزنی های صورت گرفته در سه محور تسهیل در حمل ونقل بار، زمان دریافت مجوزهای صادراتی و خروج از مرزو نوبت دهی ویژه برای حمل محصولات از پایانه صادراتی مرز میلک زمینه ورود آسانتر محصولات کشاورزی جنوب استان به مقاصد صادراتی در افغانستان مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.