قول عبدالله‌عبدالله برای رفع مشکلات بدخشان

عبدالله عبدالله رییس اجرایی در دیدار با اعضای شورای ولایتی بدخشان تاکید کرده است که اصلاحات لازم در نهادهای ملکی و نظامی بدخشان آورده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در راستای اصلاح نهادهای ملکی و نظامی بدخشان کار می‌شودعبدالله‌عبدالله با رییس و اعضای شورای ولایتی بدخشان دیدار و پیرامون مشکلات مردم این ولایت گفتگو کرد.

اعضای شورای ولایتی بدخشان در دیدار با رییس اجرایی افغانستان، مشکلات امنیتی این ولایت را مطرح کرده و گفتند که مسئولان محلی در مورد وضعیت بدخشان گزارش‌های غیرواقعی ارایه می‌کنند.

اعضای شورای ولایتی بدخشان، از  عبدالله خواستند که توجه بیشتری در راستای تأمین امنیت این ولایت داشته باشند.

نمایند‌گان بدخشان درباره وضعییت بیجاشد‌گانِ ناشی از جنگ و حوادث طبیعی در این ولایت معلومات ارایه کرده و خواستار رسیدگی به آن‌ها شدند.

رییس و اعضای شورای ولایتی بدخشان، در بخشی از اظهارات‌شان، تطبیق پروژۀ برق "شورابک" را مهم و مؤثر دانسته و گفتند که تکمیل این پروژه می‌تواند مردم را بیش‌تر از پیش به آینده خوش‌بین سازد.

عبدالله، پس از شنیدن سخنان نمایند‌گان مردم بدخشان در شورای ولایتی گفت که مشکلات آن‌ها را با جدیت بررسی کرده و در زمینه راه‌حل‎های آن تصامیم جدی گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت که مساله ناامنی‌های بدخشان را در شورای امنیت ملی کشور مطرح می‌کند و برای تامین امنیت این ولایت اقدام خواهند نمود.

عبدالله، به نمایند‌گان بدخشان اطمینان داد که مساله پروژه برق شورابک را نیز در دستور کار نشست شورای وزیران و کابینه قرار داده و اقدامات لازم برای تطبیق آن صورت می‌گیرد.

وی به اعضای شورای ولایتی بدخشان اطمینان داد که اصلاحات لازم در نهادهای ملکی و نظامی بدخشان آورده خواهد شد و همچنان روی نحوۀ مدیریت نهادها کار صورت خواهد گرفت.

جمهور نوشت: رییس اجرایی افغانستان تاکید کرد که برای رسیدگی به مشکلات بی‌جاشدگان بدخشان، به وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث هدایت می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.