اصفهان؛

رفع موانع حضور زنان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: ما در صدد هستیم موانع حضور زنان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی را رفع کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی در اولین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار گفت: آنچه می تواند ما را موفق کند دستان تک تک افراد جامعه است و شیرزنان ایرانی ثابت کردند در تمام حماسه ها موفق و در حماسه اقتصادی امروز هم بسیار اثرگذارند. 

 نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان به توسعه کمک می کند تصریح کرد: ما باید موانع فعالیت های زنان را دریابیم چرا که امروز زنان را کمتر در عرصه های مدیریتی می بینیم در حالی که کشورهای دیگر حضور زنان ایرانی را می ستایند و ما این را در سفرهای خارجی خود دیده ایم.

سعیدی با اشاره به اینکه زنان ایرانی برای این جایگاه خود سختی های بسیاری کشیده اند گفت: فردای بهتر این سرزمین نیازمند تلاش والای شما شیر زنان است و زنان سهم بسیاری در ایجاد فرهنگ اشتغال در جامعه دارند . 

وی با اشاره به اینکه زنان اصفهانی و ایرانی توانسته اند برند تولیدات مختلفی را از آن خود کنند تاکید کرد: ما در صدد هستیم موانع حضور زنان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی را رفع کنیم.

این نماینده مجلس در پایان یاد آور شد: از تمام خیران می خواهم به سمت خیریه های اشتغال بیایند و به اشتغال زایی در جامعه کمک کنند. ما می توانیم در حوزه های فن آوری بدلیل اینکه قابلیت دورکاری برای زنان  دارد،  وارد شویم . 

سعیدی با درخواست از زنان برای حضور در عرصه های اجتماعی آرزومند روزی شد که محصولات ایرانی، چین را فرا بگیرد و برای این کار لازم است زنان ایرانی به خودباوری برسند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.