اصفهان؛

بهشت زیر پای مادران با تکریم همسران و مادران شهدا در کاشان

همایش گرامیداشت مقام حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا با عنوان "بهشت زیر پای مادران است" در دارالمومنین کاشان برگزار می‌شود.

مدیر گروه فرهنگی- شهدایی زهیر در کاشان،  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: این همایش با حضور مادران شهدای مفقود الاثر کاشان و همسران شهدای مدافع حرم از ساعت 19 و 30 دقیقه روز دوشنبه 16 اسفند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اجرا می شود. 

مرتضی محب،شعار این همایش را "نهضت ادامه دارد"  عنوان کرد و افزود :روزگاری مادرانی بودند که تمام هستی و فرزندان نوجوان و جوان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل می کردند و امروز نیز حال همسرانی هستند که شریک زندگانی خود را راهی دفاع از حریم اهل بیت و بی بی حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) می کنند.

وی تصریح کرد :اجرای  شب خاطره ها باحضور والده شهید مفقود الاثر محمد یزدانی کاشانی و همسر شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی،  شعرخوانی پیر غلام اباعبدالله الحسین علیه السلام حاج غلامرضا سازگار از جمله برنامه های این همایش است.

به‌گفته‌وی، مجری برگزاری همایش" بهشت زیر پای مادران است "گروه فرهنگی- شهدایی زهیر با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار