همدان؛

همدان، استان برتر در ورزش همگانی

مدیر منطقه 7 هیات ورزش های همگانی کشور گفت: همدان جزء استان های برتر و پیشگام در ورزش همگانی است.

همدان، استان برتر در ورزش همگانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سبزواری در نشست روسا و نواب رئیس هیات های همگانی شهرستان های استان همدان با اشاره به اینکه فعالیت 13 هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش همگانی همدان نشان از علاقه مندی مردم این استان دارد ، افزود: براساس آمارهای اعلام شده، ورزش همگانی بیشترین بیمه شده ورزشی را در بین هیات های استان همدان دارد.

وی فعالیت 33 کمیته زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی را گسترده عنوان کرد و افزود: بانوان بیشترین نقش را در فعالیت های ورزش همگانی به نسبت آقایان دارند و هم اکنون در رشته های زیرمجموعه آمادگی جسمانی زیر نظر مربیان مجرب تمرین می کنند.

سبزواری گفت: همدان به لحاظ برخورداری از مربیان باتجربه و دارای مدارک عالی مربیگری در جایگاه مناسب بین استان های کشور قرار دارد و ثمره این موفقیت ها مرهون برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل و برنامه محوری اعضا است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در مناسبت های مختلف از سوی کمیته های زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی شهرستان های استان همدان از سال جاری تاکنون قابل تقدیر است و تمامی این برنامه ها با حداقل اعتبار هزینه شده ، انجام گرفته است.

وی افزود: رایگان شدن سالن های ورزشی در ساعت های ابتدای صبح هم یکی از امتیازهای مهم برای ورزش صبحگاهی و همگانی همدان محسوب می شود که در این بین انتظار داریم هیات های شهرستان ها استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار