همدان؛

ضعف بصیرت، مهمترین عامل ایجاد فتنه 88

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، مهمترین عامل در ایجاد فتنه 88 راضعف بصیرت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛؛سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع اساتید دانشگاه آزاد ملایر گفت: همه ما نیاز به بصیرت داریم و نباید غافل باشیم، چراکه اگر بصیرت نداشته باشیم در دراز مدت عمله دشمن خواهیم شد
ضعف بصیرت مهمترین عامل در فتنه 88
وی بیان داشت: اساتید دانشگاه‌ها باید از جایگاه ویژه خود برای بصیرت افزایی و هدایت و آگاهی جوانان استفاده کنند.

وی افزود: یک اشکال اساسی که در بین جوانان دیده می‌شود، در شناخت و آگاهی آنان به اسلام و انقلاب و ارزش‌هاست که ضعف وجود دارد و در این زمینه نقش اساتید دانشگاه‌ها بسیار مهم و برجسته است و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: هر کسی در هر حد و اندازه و هر شرایطی که باشد شیطان او را وسوسه می‌کند و عبرتی که امروز باید از 9 دی بگیریم این است که بصیرت ما باید دقیق و موشکافانه باشد.

وی با بیان اینکه در فتنه‌ ی 88 عده‌ای در زمین دشمن بازی کردند افزود: آنها با ناآگاهی از اهداف دشمنانی که به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی بودند نادانسته آب در آسیاب دشمن ریختند.

وی خاطرنشان کرد: ما در تمام صحنه‌ها در انقلاب در خیلی از چالش‌ها و موانع عبور کردیم و یکی از نکات محوری و اساسی آن اطاعت امت از امام بود اما برخی خواص بی‌بصیرت از امام و ولایت اطاعت نکردند و امروز نیز برخی افراد که ادعای روشنفکری دارند، نظام را زیر سوال می‌برند

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.