بارش‌های خفیف و پراکنده پدیده غالب جوی همدان از فردا تا سه شنبه

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: رشد ابرناکی به همراه بارش‌های خفیف و پراکنده به همراه احتمال رعد و برق پدیده غالب جوی استان از فردا یکشنبه تا روز سه شنبه را تشکیل می‌دهد.

روح الله زاهدی بیان  کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی و در ساعات بعدازظهر رشد ابر به شکل موقتی به خصوص در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: رشد ابرناکی‌ها در استان فردا یکشنبه به بارش‌های پراکنده و خفیف در برخی نقاط یا رگبار پراکنده موقتی همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای منجر می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه شب تا صبح سه شنبه در استان شرایط بهتری برای رگبار و وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال پدیده رعد و برق در استان وجود دارد.

زاهدی افزود: در روز سه شنبه بارش‌ها عمدتا پراکنده و خفیف و در روز چهارشنبه بخش‌هایی از جنوب استان شرایط بهتری برای رگبار باران به تناوب وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز به بعد دما‌های صبحگاهی و دما‌های روزانه ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و همچنین امروز نیز نسبت به روز گذشته دمای هوا افزایش داشت.

کارشناس  هواشناسی استان همدان اظهار داشت: فامنین، اسدآباد و نهاوند با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بهار با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۱ و چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

برچسب ها: هواشناسی ، بارش خفیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.