حضور احسان حدادی، قهرمان المپیک و جهان در همدان

احسان حدادی رکوردار و قهرمان پر آوازه آسیا و جهان و از داوطلبان ریاست فدراسیون، در هیئت دو و میدانی استان همدان حضور یافت.

 در این دیدار صمیمی که رئیس و اعضای هیئت رئیسه دو و میدانی استان به همراه جمعی از مربیان و قهرمانان دو ومیدانی حضور داشتند، احسان حدادی ضمن قدردانی از اقدامات ماندگار مسعود بنوان رییس هیئت دو و میدانی استان همدان، حضور پیشکسوتان و قهرمانان با تجربه در هیئت دو و میدانی استان را یک نعمت بزرگ و منحصر به فرد در سطح کشور دانست و در ادامه به تشریح و تبیین برنامه‌های خود در افق آینده فدراسیون پرداخت.

رییس هیئت دو و میدانی استان همدان هم به ارائه گزارشی از عملکرد هیئت دو و میدانی استان با رویکرد حفظ قهرمانان و توجه ویژه به تربیت نونهالان و نوجوانان پرداخت.

سپس اعضای حاضر در نشست به طرح سوالاتی از احسان حدادی، داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی پرداختند.

احسان حدادی نخستین دو و میدانی کار ایران است که موفق به کسب نشان المپیک در ماده پرتاب دیسک شده و با کسب سه نشان طلا و یک نقره بازی های آسیایی، پرافتخارترین ورزشکار ایران در این بازیهاست.

این دوومیدانی کار پرآوازه با کسب چندین نشان جهانی، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، بین قاره‌ای و بین المللی دارای یک رکورد تحسین برانگیز در تاریخ دو و میدانی ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.