سه دونده مطرح همدانی به کمیته انضباطی احضار شدند

سه دونده مطرح همدانی حاضر در مسابقات دو صحرانوردی کشور به میزبانی استان گیلان بابت پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی هیات دوومیدانی همدان احضار شدند.

این سه دونده که دارای عنوان‌های مختلف ملی و بین المللی هستند، ۱۰ روز فرصت دارند تا در جلسه کمیته انضباطی هیات دو ومیدانی استان همدان حضور یابند.

سید امیر زمانپور، پوریا اسحاقی و امیرحسین خداکرمی سه دونده مطرح استان همدان هستند که باید خود را به کمیته انضباطی هیات دو ومیدانی همدان معرفی کنند.

اعضای هیات رئیسه دو ومیدانی همدان طی نشست اضطراری اعلام کردند که با هرگونه حرکات ضداخلاقی و غیرورزشی که منجر به قهرمان سالاری و خدشه دار شدن روح پهلوانی شود، برخورد قاطع خواهد داشت.

رئیس هیات دو ومیدانی همدان در اینم باره گفت: کمیته انضباطی هیات دو ومیدانی استان همدان در خصوص پرونده این سه دونده تصمیم گیری می‌کند.

مسعود بنوان گفت: تشریح اتفاق‌های این سه دونده در مسابقات صحرانوردی کشور به میزبانی گیلان در شرایط فعلی به صلاح نیست و پس از تشکیل کمیته انضباطی نسبت به صدور رای و طرح جزییات اقدام می‌کنیم.

او گفت: رعایت عدالت در هر نوع تصمیم گیری جزو رویکرد‌های هیات دو ومیدانی است و در مقابل تخلفات و بی‌انضباطی‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.