همدان؛

همدان در تحقق اقتصاد مقاومتی هدفدار عمل کرده است

رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: همدان در تحقق اقتصاد مقاومتی ساختارمند و براساس برنامه هدفدار حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی خالصی در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار کرد: استاندار همدان با جدیت مشکلات را پیگیری می کند و خیلی از دغدغه های پیش روی واحدها را نیز حل کرده که یکی از موضوع های مورد توجه ما در تحقق اهداف امور اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: همواره گزارش نویسی و نظارت را به جدیت در امور اقتصاد مقاومتی در سطح استان ها مورد توجه داریم و انتظار می رود استان ها در ارایه گزارش های دقیق از اجرای بندهای تعیین شده توجه و اقدام لازم را داشته باشند.

خالصی بیان کرد: هم اکنون نیز بازدید از دستگاه های ملی و وزارتخانه ها را در دستور کار داریم و تمامی طرح ها مشخص و علت ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر کمیته های تخصصی در امور اقتصاد مقاومتی فعالیت گسترده ای دارند و تیم نظارتی بر سطوح مختلف نیز در حال رصد عملکردها است.

وی با تمجید از عملکرد اجرایی استان همدان پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: همدان ساختارمند و براساس برنامه هدفدار حرکت کرده و ساختاری منسجم در برنامه های این استان حاکم است.

رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: بازدیدهای مختلفی را از واحدهای تولیدی و خوشه ها داشته ایم و از گزارش استاندار و سایر مسئولان اجرایی در این جلسه روحیه گرفتم.

وی افزود: گزارش های ارایه شده تعیین کننده است و از مسئولان می خواهیم با توجه جدی به گزارش نویسی، نسبت به ارایه گزارش های جامع به استانداران اقدام لازم را داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: رشد اقتصادی به استناد صدر سیاست های کلی، بهبود شاخص های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز سه هدف بزرگ امور اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: استان ها باید ضمن پیگیری دقیق مشکل واحدهای تولیدی، نسبت به بررسی عقب ماندگی در بخش های مختلف اقتصادی اقدام کنند.

خالصی مبارزه با قاچاق، توجه به تکنولوژی های نوین و انتقال سرمایه برای توسعه شرکت های دانش بنیان را از برنامه های تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار