همدان

عده‌ای با تز روشنفکری سعی در کمرنگ کردن حماسه 9 دی دارند

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با تأکید برلزوم یادآوری هرساله حماسه 9 دی گفت: عده‌ای با تز روشنفکری مدعی هستند دیگر نباید به 9 دی پرداخته شود.

عده‌ای با تز روشنفکری سعی در کمرنگ کردن حماسه 9 دی دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز حماسه 9 دی افزود: امروز حتی می‌بینیم در روزنامه‌ها و رسانه‌های تحت امر این افراد حتی اشاره‌ای کوتاه به حماسه 9 دی نشده است اما باید به آنها فهماند که جنایاتشان در حق این ملت از یاد نخواهد رفت.

وی گفت: دشمن گمان میکرد با آتش زدن چند مسجد و کشاندن عده‌ای فریب خورده به خیابان‌ها کار انقلاب تمام است در حالی که آنها نقش امام حسین (ع) را در انقلاب ما نمی‌فهمند و رابطه دلهای پاک این مردم را با خدا درک نمیکنند.

آبنوش با تأکید بر نقش برجسته سردار شهید حاج حسین همدانی در دفع فتنه 88 عنوان کرد: این مرد الهی با تأسی به شهدا و پیروی از ولایت  فقیه در کانون فتنه و عامل مهمی در در دفع آن بود .

وی افزود: دشمن در فتنه 88 تلاش می‌کرد تهران را بر هم زند و برای حصول این مقصود از سیستم‌های ارتباطی نوین، فضای مجازی و سیستم‌های الکترونیکی روز استفاده می‌کرد .

وی ضمن تأکید بر این امر که این ننگ از دامن فتنه‌گران و حامیان آنها پاک نخواهد شد بیان کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است اما فتنه‌گران گفتند آمریکا بزرگ است و با حذف کلمه "شیطان" تلاش کردند چهره آمریکا را تطهیر کنند و این مسائل قابل فراموشی نیست.

آبنوش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن  گفت: در این موقعیت باید یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه کسانی را که برای اعتلای انقلاب زحمت کشیدند به‌ویژه شهید همدانی و شهید احمدی روشن که هریک در جبهه‌ای جداگانه در مسیر انقلاب تمام همّ و غمّ خود را به‌کار گرفتند زنده  نگاه داریم.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار