همدان؛

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در ملایر

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی و هیات های ورزشی شهرستان ملایر برگزار شد.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در این همایش گفت: ورزش باید در سبد زندگی روزمره خانواده ها قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی نقش موثری در توسعه ورزش همگانی به ویژه صبحگاهی دارند.

سعید کتابی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه فعالیت گسترده کارکنان در حوزه های ورزشی به ویژه همگانی را مهیا سازند تا بتوانیم در خدمات دهی به مردم روحیه نشاط و شادابی را نیز انتقال دهیم.

وی بیان کرد: نباید مسئولیت ترویج ورزش را تنها به دستگاه ورزش و هیات های ورزشی ارتباط دهیم بلکه سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز در این نیاز عموم جامعه در سلامت و تندرستی وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش بهترین وسیله برای مبارزه با اعتیاد است، گفت: توسعه ورزش بدون تردید راهکار مناسب برای پیشگیری از گرایش افراد جامعه به اعتیاد است و وقتی بتوانیم فضای سالم و پرانرژی را برای اقشار مردم ایجاد کنیم، اعتیاد نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

معاون فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ملایر بدون تردید یکی از برنامه های شاخص هفته فرهنگی شهرستان ملایر محسوب می شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان ملایر نیز گفت: روزانه هزار نفر از بانوان و آقایان ورزشکار ملایری در ایستگاه های ورزش صبحگاهی فعالیت مستمر دارند.

امین کیانی افزود: 9 ایستگاه ورزش صبحگاهی در شهرستان ملایر فعال است که پنج ایستگاه ویژه بانوان بوده و چهار ایستگاه نیز به آقایان اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی شهرستان ملایر آماده هرگونه همکاری در زمینه رشد و ترویج ورزش در بین کارکنان اداره ها است ضمن اینکه انتظار داریم مدیران اجرایی در راستای توسعه ورزش های همگانی حمایت لازم را داشته باشند.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور 250 ورزشکار در سالن سه هزار نفری غدیر ملایر و با ضرب باستانی کاران زورخانه ای انجام شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.