کرمان؛

7اتوبوس برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

7دستگاه اتوبوس بازدیدکنندگان ازنمایشگاه بین المللی کتاب کرمان شهروندان را جابجا می کند.

7اتوبوس برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمود ایرانمنش ، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرمان و حومه با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کشور واقع در کیلومتر 8 جاده باغین در حال برگزاری است گفت: سرویس‌دهی به نمایشگاه از ساعت 8 صبح هر نیم ساعت، یکبار از ابتدای بلوار شهید صدوقی کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سازمان در راستای مراسم و برنامه‌های عام‌المنفعه در سطح شهر کرمان همکاری خوبی با برگزار‌کنندگان داشته است افزود: سرویس‌دهی به مراسم معنوی دعای ندبه مهدیه صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان هر صبح جمعه از مسیرهای اصلی شهر کرمان در حال انجام است.

ایرانمنش با اشاره به اینکه سرویس‌دهی برای حضور باشکوه مردم در نماز جمعه نیز به همت همکاران در روز‌های جمعه انجام می‌شود خاطر‌نشان کرد: از دیگر برنامه‌های جمعه‌ها سرویس‌دهی به تور کرمان‌گردی است.

وی با بیان اینکه تور کرمان‌گردی جمعه هر هفته توسط معاونت فرهنگی شهرداری کرمان در حال برگزاری است ، تصریح کرد: این تور یکروزه از محل پارک مطهری کرمان آغاز شده و در قبل از ظهر بازدید از اماکن تاریخی و آثار باستانی سطح شهر کرمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرمان و حومه با اشاره به اینکه از همشهریان تقاضا می‌شود به جای استفاده از پول نقد، از کارت بلیط کرمان کارت استفاده کنند گفت: از این طریق امکان برنامه‌ریزی بهتر برای خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم برای سازمان اتوبوس‌رانی میسر
می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار