کرمان؛

ساماندهی زیرساخت های استان در برنامه ششم

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: در برنامه ششم توسعه سعی می شود تمامی زیرساختها در استان سروسامان داده شود.

ساماندهی زیرساخت های استان در برنامه ششمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفر رودری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 41 درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان گفت: تنها با تخصیص یک سوم از اعتبارات ملی موفق شده‌ایم پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود : همواره نگاه مقام معظم رهبری در بندهای مختلف با تاکید بر متکی نبودن به منابع دولتی است و ما باید این اصل را مد نظر قرار دهیم.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به تنگناهای مالی دو ساله اخیر گفت: به گفته صاحب‌نظران سال 95 بدترین سال در حوزه اعتبارات است که با همین اوضاع 50 درصد تخصیص اعتبار داشتیم.

این مسؤول با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان گفت: در این سفر مطرح شده که اعتبارات سفر به‌طور کامل به استان تخصیص یابد و سعی بر این است که در برنامه ششم زیرساخت‌های مهم سروسامان داده شود.

وی همچنین از اختصاص 2 میلیارد تومان از اعتبارات سفر به جاده مستقیم رابر ـ کرمان خبر داد و افزود: با قولی که صنایع مس ایران راجع به کمک مالی به این پروژه دادند امیدواریم تا حدود قابل توجهی انجام شود.

رودری همچنین پروژه بیمارستان شهرستان رابر را یکی از پرسرعت‌ترین بیمارستان‌های در دست ساخت شرق استان عنوان کرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.