کرمان؛

تهیه عکس هوایی از تمام نقاط شهر کرمان

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرمان: تهیه عکس هوایی از شهر کرمان به مرحله نهایی رسیده و امید است حداکثر تا پایان سال انجام شود.

تهیه عکس هوایی از تمام نقاط شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرمان اظهار داشت: تهیه عکس هوایی از شهر کرمان پیگیری و به مرحله نهایی رسیده و امید می رود حداکثر تا پایان سال کار تهیه عکس هوایی از شهر کرمان انجام شود.

 محسن پوراسماعیلی با اشاره به ضرورت تهیه عکس هوایی از تمامی نقاط شهر در راستای اجرای بهتر طرح تفصیلی شهر کرمان، گفت: محدوده سرآسیاب که جزو لاینفک کرمان است، عکس و نقشه هوایی ندارد که نقص بزرگی محسوب می‌شود. 

وی در ادامه با بیان اینکه برخی افراد املاکی با کاربری غیرمسکونی و زمین مشجر خریداری می کنند که متاسفانه امکان ارجاع به کمیسیون ماده پنج را ندارند، گفت: خط قرمز در شهرداری، موضوع باغات و حفظ فضای سبز است و ملک با کاربری باغات به کمیسیون ماده پنج ارجاع نمی‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرمان با انتقاد از اینکه مردم از قوانین آگاهی ندارند و برخی تقاضا دارند املاک با کاربری باغات و زمین مشجر آنها به کمیسیون ماده پنج ارجاع شود، افزود: حفظ باغات و فضای سبز از ضروریات است و عدم ارسال این پرونده‌ها از مواردی است که در حوزه شهرسازی به آن توجه می‌شود.

پوراسماعیلی یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری را حفظ  و تامین پارکینگ در سطح شهر عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری با حذف پارکینگ در هر شرایط و به هر دلیل مخالف است و تلاش دارد در راستای تامین و افزایش پارکینگ‌های سطح شهر تلاش کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار