کرمان؛

بصیرت سیاسی در تمام کارهای اقتصادی لازم و ضروری است

امام جمعه رفسنجان: بصیرت سیاسی در تمام کارهای اقتصادی لازم و ضروری است تا رونق اقتصادی کشور مشهود شود.

بصیرت سیاسی در تمام کارهای اقتصادی لازم و ضروری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام عباس رمضانی پور  امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب، دغدغه اصلاح و رشد اقتصادی کشور را دارند و در این راستا به کار گرفتن بصیرت سیاسی در اقتصاد را مهم می دانند.

 حجت الاسلام رمضانی پور افزود: مقام معظم رهبری در جمع شماری از مردم اصفهان نیاز کشور را بصیرت سیاسی دانستند لذا باید به این فرمایش رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: بصیرت سیاسی در تمام کارهای اقتصادی لازم و ضروری است تا رونق اقتصادی کشور مشهود شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: معظم له فرمودند مسئولان بایستی پایان سال گزارش دهند و مردم را از قدم هایی در راستای خدمت رسانی به جامعه آگاه سازند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری های خارجی که در کشور صورت می گیرد نباید دل به آنها خوش کرد هرچه باشد آنها غربی اند لذا کشور باید سیاست داشته باشد تا ایران را فریب ندهند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر خود و ظرفیت های موجود کشور محقق می شود خاطرنشان کرد: آمریکا در گرداب مشکلات خود غرق است و برخی ایرانیان که باور دارند سازش با این کشور به نفع ایران است در اشتباه هستند.

وی با اشاره به اربعین حسینی گفت: بعد از شهادت امام‌حسین (ع) مردم به صورت خودجوش به زیارت بارگاه مطهر ایشان می‌ رفتند و از همان سال های اول شهادت ایشان، این کار ادامه دارد و در حال حاضر نیز شاهد حرکت عظیم مردم مسلمان از سرسار دنیا به کربلای معلا هستیم.

وی گفت: اربعین حرکت بسیار ارزشمندی است که میلیون ها نفر از مردم به پیاده‌ روی اربعین می‌روند.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: در بخشی از زیارت اربعین اشاره به این دارد که امام‌حسین (ع) از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، حتی خون خود و یاران و خانواده اش را گذاشت تا مردم از نادانی و جهالت دور شوند.

وی گفت: امامان بهترین وسیله تقرب به سوی خداوند هستند و بزرگترین همایش و جمعیت در عالم همین جمعیت زائران اربعین است که فرصت ارزشمندی است.

حجت الاسلام رمضانی‌پور در ادامه سخنانش به درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی اشاره و تصریح کرد: پسوند رفسنجانی را رهبر معظم انقلاب به فامیل آن مرحوم آوردند که بار ارزشمندی دارد.

وی همچنین با گرامی داشت هفته بسیج، اقتدار نظام را مرهون فداکاری‌ های بسیجیان دانست و گفت: همایش بزرگ بسیج هفته آینده برگزار می‌شود.

امام جمعه رفسنجان افزود: یکی از مطالبات ولی ‌فقیه حفظ روحیه انقلابی است که باید همه ‌جا وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی‌ امام راحل را تحریف می‌کنند خاطرنشان کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در برابر هر تحریف باید واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.