کرمان؛

استقبال قابل توجه هم استانی ها از نمایشگاه کتاب امسال کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تراکنش کارتخوان های موجود در غرفه های نمایشگاه؛ طی شش روز برگزاری، به یک میلیارد و یکصد میلیون تومان رسید.

استقبال قابل توجه هم استانی ها از نمایشگاه کتاب امسال کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در نمایشگاه کرمان فروش کتاب از مرز شش میلیارد تومان گذشت گفت:در مدت برپایی نمایشگاه   ۳۵۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و در مدت شش روز برپایی نمایشگاه ؛یک میلیارد  و یکصد میلیون تومان توسط مردم خریداری شد.

وی با اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه های کتاب در  کرمان گفت: از ویژگی های نمایشگاه امسال حضور قابل توجه هم استانی های ما از شهرستان بود که از این نمایشگاه در قالب تورهای فرهنگی دیدار کردند.

علیزاده افزود: از آن جا که هر ساله ناشران زیادی برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمان ثبت نام می کنند و در سال های پیشین هم شاهد استقبال قابل توجه  مردم از نمایشگاه های کتاب استان  بودیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برآن شد تا به رغم کمبود اعتبارات فرهنگی، با همدلی و تلاش ستاد اجرایی  پانزدهمین نمایشگاه کتاب را برگزار نماید.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از  ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه  در محل برپایی نمایشگاه بین المللی جنوبشرق برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.