جولیانی: فرزندان ترامپ نقشی در دولت نخواهند داشت

شهردار سابق نیویورک گفت پس از ورود ترامپ به کاخ سفید، فرزندان وی دخالتی در امور دولت نخواهند داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، رودی جولیانی – شهردار سابق نیویورک و مشاور ارشد دونالد ترامپ – گفت سه فرزند بزرگ رئیس جمهور منتخب آمریکا که در حوزه تجارت همکاری مهم و تنگاتنگی با پدرشان دارند، پس از ورود ترامپ به کاخ سفید، برای جلوگیری از تعارض احتمالی منافع، دخالتی در امور دولت نخواهند داشت. 

وی روز گذشته (یکشنبه) در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: فرزندان ارشد ترامپ در حال حاضر در کمیته انتقال قدرت حضور دارند؛ اما با ورود رسمی رئیس جمهور منتخب به کاخ سفید، بین آنها و مسائل دولتی یک "دیوار" کشیده خواهد شد. به گفته جولیانی، پس از اتمام فرآیند انتقال قدرت، «دونالد جونیور ترامپ»، «ایوانکا ترامپ» و «اریک ترامپ» تشکیلات تجاری ترامپ را اداره خواهند کرد و خود او نیز اداره امور کاخ سفید را در دست خواهد گرفت.

در حال حاضر، قانونی وجود ندارد که مانع از رسیدگی رئیس جمهور به فعالیت‌های اقتصادی خود شود، اما جولیانی در مصاحبه روز گذشته خود خاطرنشان کرد به دلیل تصمیم‌گیری‌های دشواری که ترامپ در مقام رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح با آنها مواجه خواهد بود، اداره املاک و مستغلات، هتل‌ها، زمین‌های گلف و فعالیت‌های تجاری بین‌المللی خود را به فرزندان ارشد خود واگذار خواهد کرد. 

با این حال،‌ جولیانی با مستثنی کردن «جارد کوشنر» داماد ترامپ گفت به دلیل اینکه فعالیت‌های تجاری او در حوزه املاک و مستغلات مستقل از ترامپ است، حضور احتمالی او در کاخ سفید، منافع سیاسی و اقتصادی رئیس جمهور منتخب آمریکا را در تعارض با یکدیگر قرار نمی‌دهد. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار