در پی پیروزی ترامپ در انتخابات؛

مایکل مور، اف‌بی‌آی را به مداخله در روند انتخابات متهم کرد

مستندساز برجسته آمریکایی، رئیس پلیس فدرال آمریکا را به مداخله غیرقانونی در روند انتخابات ریاست جمهوری این کشور متهم کرد.

مایکل مور، اف‌بی‌آی را به مداخله در روند انتخابات متهم کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مایکل مور، فیلمساز و کارگردان آمریکایی، رئیس اف بی آی را به مداخله غیرقانونی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور متهم کرد.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت من از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، درخواست کرده ام که با تعیین یک بازپرس ویژه  موضوع مداخله غیرقانونی مدیر اف بی آی را در انتخابات ریاست جمهوری بررسی کند.

این فیلمساز آمریکایی، که در میشیگان زندگی می کند، گفت هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، تبلیغات جامعی در این منطقه انجام نداد و طرح های مشخصی را برای حل مشکلات مردم این منطقه ارائه نکرد. وی گفت ساکنان این منطقه به حضور نمایندگان دو حزب (دموکرات و جمهوریخواه) در بخش های مختلف  اجرایی این  منطقه عادت دارند. 

مور افزود: حزب جمهوریخواه آمریکا اکنون اکثریت کرسی های مجلس این ایالت و همچنین پست فرمانداری میشیگان را در اختیار دارد. مسئولان این  حزب به مسموم سازی آب آشامیدنی منطقه فلین متهم  هستند و هنوز هم نتوانسته اند این مشکل را رفع کنند. در عین حال ساکنان منطقه میشیگان با نادیده گرفته شدن از سوی جناح سنتی حزب دموکرات هم عادت کرده اند. بیشتر  ساکنان این منطقه را اقلیت های سیاهپوست تشکیل می دهند که حزب دموکرات آنها را نادیده می گیرد. 

وی اضافه کرد:موضوع خنده دار این است که دونالد ترامپ آخرین کسی است که از منطقه فلین در دیترویت دیدار کرد و قول داد مشکل مسمومیت آب آشامیدنی این منطقه را حل کند، اما کسانی که در این منطقه به وی رای داده اند به زودی متوجه خواهند شد که وی نیز به شعارهایش در این منطقه عمل نمی کند. نه تنها وضع منطقه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بهبود نخواهد یافت بلکه احتمالا بدتر هم خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار