نامه مایکل مور به ترامپ: تو باختی، کناره گیری کن

کارگردان مشهور آمریکایی قصد داشت برای دیدار با ترامپ و انتقاد از وی وارد "برج ترامپ" شود که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، "مایکل مور،" کارگردان و مستندساز آمریکایی روز گذشته با تظاهر کنندگان مخالف ترامپ در "برج ترامپ" در منهتن نیویورک ملاقات کرد و گفت قصد دارد با "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب آمریکا گفتگو کند. وی حتی توانست خود را به طبقه چهارم برج ترامپ برساند که با ممانعت نیروهای سرویس مخفی آمریکا مواجه شد.

مایکل مور گفت: من نامه ای به نیروهای سرویس مخفی دادم و آنها به من اطمینان دادند که این نامه را به ترامپ می رسانند. در این نامه نوشته بودم "تو باختی، کناره گیری کن."

مایکل مور شنبه بعد از ظهر با تعداد زیادی از افرادِ دوربین به دست وارد برج ترامپ شد. وی یک کلاه کپ تیم بیس‌بال سان‌فرانسیسکو را بر سر داشت. او همچنین یک ژاکت تیره بر تن کرده بود و یک سنجاق قفلی به عنوان نمادی برای اعلام همبستگی با قربانیان رفتارهای نژادپرستانه و سوء استفاده های مذهبی به خود وصل کرده بود. گفته می شود پس از پیروزی ترامپ استفاده از سنجاق قفلی میان مردم آمریکا به شدت افزایش یافته است.

مایکل مور که یک فعال لیبرال و از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ است، هرگز پیش بینی نمی کرد این نامزد جمهوری خواه بتواند "هیلاری کلینتون،" رقیب دموکرات خود را شکست دهد. چند هفته پیش از روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این فیلم ساز آمریکایی یک مستند جدید به نام "مایکل مور در سرزمین ترامپ" منتشر کرد و در آن به انتقاد از ترامپ پرداخت. مایکل مور در این فیلم گفته است: پیروزی ترامپ بزرگترین اشتباه تاریخ بشریت خواهد بود.

در انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر (18 آبان) آمریکا، دونالد ترامپ توانست هیلاری کلینتون را شکست دهد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور به کاخ سفید راه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار