افزایش اعتراضات فرماندهان صهیونیست به نتانیاهو

منابع خبری فاش کردند رئیس ستاد ارتش اشغالگر در دیدار با نخست وزیر صهیونیست‌ها او را عاملی برای کشتن نظامیان اسرائیلی معرفی کرده است.

به گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم  از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن به دلیل جنگی که ارتش در غزه به راه انداخته است، انتقاد کرد.

براساس گزارش آر تی، این کانال صهیونیستی گفت که این انتقادات و اظهارات تند در یکی از گفتگو‌هایی که در آخر هفته انجام شد، صورت گرفته است. هالیوی گفت: ارتش دوباره به جبالیا حمله می‌کند، زیرا هیچ جنبش سیاسی که منجر به ایجاد یک نهاد حاکم غیر از حماس در نوار غزه شود وجود ندارد و ما باید بار‌ها و بار‌ها به منظور برچیدن این ساختار به آن جا حمله کنیم.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این حمله یک تلاش بیهوده برای از بین بردن زیرساخت‌های حماس خواهد بود، اما نشان می‌دهد ارتش صهیونیستی از حمله به غزه خسته شده و آن را ناامیدکننده و بیهوده می‌داند. این کانال در ادامه افزود: مقامات ارشد ارتش اسرائیل از نتانیاهو و دولتش خواستند تا در جنگ با غزه تصمیم بگیرند و استراتژی تدوین کنند.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی همچنین در هفته‌های اخیر به نتانیاهو هشدار داده‌ و گفته‌اند که رفتار این رژیم و این واقعیت که کابینه درباره آینده این جنگ تصمیم نمی‌گیرد به سادگی جان شهرک نشینان و ارتش صهیونیستی را به خطر می‌اندازد.

گردان‌های القسام روز شنبه اعلام کردند که نیرو‌ها و تجهیزات صهیونیستی را در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار داده و خساراتی به صفوف ارتش این رژیم وارد کرده‌اند. ارتش اشغالگر نیز با وجود پنهان کاری بسیاری که در ارائه گزارش‌ها وجود دارد، ادعا کرد که تعداد سربازان و افسرانی که از این ارتش به هلاکت رسیده‌اند از ۷ اکتبر به ۶۲۰ نفر رسیده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار