بیرجند؛نماینده ولی فقیه:

مسائل اقتصادی از مهم ترین مسائل زندگی انسان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،مسائل اقتصادی را از جمله مهم ترین مسائل زندگی انسان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛صبح امروز نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان شعب بانک صادرات خراسان جنوبی گفت: حقیقت هستی انسان توجه به فکر و اندیشه است و زمانی این امر تحقق می یابد که از نظر مسائل مادی تأمین شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود:خداوند همه ی نیاز های انسانی را برطرف کرده است اما نقص و بی عدالتی زمانی به وجود می آید که انسان به حق دیگران تجاوز کند.

وی با بیان اینکه سیستم قارونی در غرب به صورت آشکارا و در کشور ما به صورت غیر رسمی وجود داشته و باعث ایجاد تضاد طبقاتی شده است،گفت:این سیستم قارونی برای کشوری اسلامی که هدف انبیاء یعنی عدل،را دنبال می کند ننگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کاربرد پول این است که مشکلی را حل کند و راه گشا باشد،افزود: اینکه بخواهیم از هر راهی پول به دست بیاوریم بیماری روحی است که از بیماری های جسمانی خطرناک تر بوده و همه چیز را از بین می برد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه قوانین بانکی کشور بسیار عادلانه و به دور از رباء است،گفت: با این وجود،از این قوانین پیروی نکرده و به همین دلیل است که به مشکل برخورد کرده ایم.

سرپرست مدیریت شعب بانک صادرات خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه بانک صادرات در خراسان جنوبی 35 شعبه و 8 باجه بانکی دارد،افزود 398: نفر در شعب این بانک کار می کنند.

اسماعیلی زاده گفت: تا کنون به 120 واحد تولیدی،400واحد مسکن مهر،1 هزار و 128 زوج جوان و 180 نفر از بیماران لاعلاج تسهیلات و وام های بانکی داده شده است.

وی افزود: کسانی که در مؤسسه میزان در حدود 50 میلیون تومان سپرده داشته اند، پول خود را دریافت و مابقی پول افراد سپرده گذار در این مؤسسه زمانی که دارایی های مؤسسه میزان فروخته شود پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.