بیرجند؛نماینده ولی فقیه:

محرومان ولی نعمت ما هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی محرومان را ولی نعمت دیگر انسان ها دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رییس و معاونان اداره امور شعب پست بانک خراسان جنوبی گفت: بهترین نوع عبادت خدمت به محرومان است و همه ما باید برای خدمت به آن ها تلاش کنیم زیرا که محرومان بر گردن ما حق زیادی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امتیاز معنوی شعب پست بانک، خدمت به محرومان و فلسفه ی وجودی آن خدمت به روستا ها است،افزود: پست بانک باید تا جایی که قانون اجازه داده است با پرداخت تسهیلات به روستاییان کمک کند.

رییس شعب پست بانک خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت:در حال حاضر 190 روستا دارای پست بانک بوده و این روستا ها از هر گونه خدماتی که در باجه های بانکی ارائه می شود،بهره مند هستند.

احمد پور شهری با بیان اینکه تمامی خدمات مالی،بانکی به بهترین وجه در روستا ها انجام می شود،افزود: بیش از 29 هزار خانوار در روستا ها در زمینه ی دریافت یارانه ها و 12 هزار و 500 نفر در زمینه ی مستمری کمیته ی امداد از خدمات پست بانک استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت انواع تسهیلات در پست بانک ها امکان پذیر است،گفت:هر روستایی که در خواست ایجاد باجه کند با حمایت دولت در آن جا باجه پست بانک ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.